Sponsored Links

Monday, December 02, 2013

'Temple Run' Menjadi Permainan Mudah Alih Terkini untuk diFilemkan

23:51

 'Temple Run' Menjadi Permainan Mudah Alih Terkini untuk diFilemkan



Produser filem siri Harry Potter dalam perbincangan untuk membawa siri permainan Temple Run ke layar perak. Warner Bros sedang mempertimbangkan adaptasi filem permainan 2011 daripada Imangi Studios, mengikut Hollywood Reporter , dengan David Heyman sebagai Produser . Filem ini dilaporkan akan mengadaptasi semua view permainan, dan seorang explorer yang dikejar oleh penghuni kuil marah selepas mencuri patung dari mereka. Warner Bros memohon seorang penulis untuk projek itu, kata laporan itu.Pembikinan filem daripada permainan video bukanlah perkara baru, tetapi adaptasi filem dari 'game apps' sangat rare. Dalam situasi sekarang , hanya Angry Birds telah menarik minat dari Hollywood: filem animasi yang  dijangka ditayangkan pada 2016. 

Temple Run , yang mempunyai 'environment'  yang serupa dengan filem siri Indiana Jones, mungkin kelihatan seperti semula jadi untuk sebuah studio filem mencari hits. Tetapi Warner Bros mungkin perlu mendapatkan idea yang kreatif untuk 'part ending' sebab tidak ada cara untuk memenangi permainan, dan 'explorer' tersebut yang akan mati pada akhirnya.

*P/s-tak pernah habis main game ni

SUMBER
#pastelmaya

Written by

Breaking News brings to you the latest News, Entertainment, Economy, Political dan Info from Malaysia and around the Globe

0 comments:

Post a Comment

 

© 2013 Breaking News. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top