Sponsored Links

Monday, December 30, 2013

Fan Creates His Iron Man’s Laser Glove

21:27

Seorang fanatik laser dari Jerman, Patrick Priebe mempunyai semua mainan futuristik termasuk alat terbaru yang dicipta oleh beliau, 'Iron Man's Laser Glove'.




Beliau terkenal peminat tegar senjata laser di Jerman, sudah mempunyai banyak koleksi ciptaan termasuk 'Iron Mans's​​Gauntlet', 'Gauss Rifle Crysis 2', dan juga replika 'Dead Space Plasma Cutter'.

 Projek terbaru beliau adalah 'Gatling Gun' yang benar-benar berfungsi ke atas ceri pada kek dan bahan-bahan lain seperti kayu, Styrofoam dan kaca. 'Gatling Gun' tersebut mengambil masa sekitar 25o jam untuk dibina, dibuat daripada 12-lb (5.4 kg) rifle aluminium h menggabungkan 7-watt pembakaran laser inframerah, bersama-sama dengan 2-milliwatt sasaran laser merah, 18 - pek bateri boleh dicas semula volt untuk memberi kuasa, ditukar untuk menjalankan pada 12.000 volt, dengan pam 12-volt, yang diedarkan satu liter air suling untuk membantu penyejukan laser off! Skrin LCD pula menunjukkan apabila suhu air yang terlalu tinggi (28 º C/82 º F), untuk menghentikan menembak perkara untuk seketika.



Menurut Patrick Priebe, laser tersebut berfungsi dengan baik pada jarak kira-kira empat meter (13 kaki) dari sasarannya. Menurutnya lagi, "saya tidak mempunyai rancangan, tiada tutorial, bukan untuk dijual, ia hanya prototaip."




 Menarik bukan???

#pastelmaya

Written by

Breaking News brings to you the latest News, Entertainment, Economy, Political dan Info from Malaysia and around the Globe

0 comments:

Post a Comment

 

© 2013 Breaking News. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top